Winterplein 19 dec 2009 Alphen a/d Rijn

Op zaterdag 19 december 2009 werd het winkelcentrum de Herenhof te Alphen aan den Rijn getransformeerd in het Kiwanis Winterplein met winterse lekkernijen en veel entertainment, allemaal voor het goede doel! Dit Winterplein wordt jaarlijks georganiseerd door Kiwanisclub Alphen aan den Rijn, waarbij ook andere Kiwanisclubs uit de regio hun bijdrage leveren.

Naast een gezellige markt met winterse versnaperingen, was er de hele dag entertainment op het Kiwanis Winterplein, met optredens van diverse dans- en zanggroepen en kon men mee swingen met de danseressen van DOS en UDI, en met de popkoren Popkorn en Poppleasure.

Kiwanisclub Den Haag was hierbij vertegenwoordigd met een ballengooitent, waarbij kinderen Kerstmannetjes konden omgooien. Altijd prijs!

De opbrengst van het Kiwanis Winterplein komt volledig ten goede aan de Alphense stichting Vilcabamba die voedingsprojecten voor kinderen organiseert in Peru.