Uniek Kiwanis-boek ondersteunt 3 goede doelen

Koks geven recepten prijs in ‘Presteren en Dineren’
Een culinaire reis door sportend Nederland

Op dinsdag 31 mei jl vond in hotel Huis ter Duin in Noordwijk de officiële presentatie plaats van het boek Topsporters Presteren en Dineren. Sporters Tim Coronel, Inder van Weerelt, Lara van Ruijven en Daniel Wedemeijer namen een eerste exemplaar in ontvangst. Het boek is een uitgave van Kiwanisclub Den Haag en de opbrengst ervan komt volledig ten goede aan drie goede doelen: de Krajicek Foundation, het Jeugdsportfonds en het wereldwijde Unicefproject Stop Tetanus.

In het kleurrijke kook- en leesboek komen 21 topsporters aan het woord over hun sport en hun visie op voeding. Grote namen in de sportwereld, zoals Ranomi Kromowidjojo, Naomi van As, Lasse Schöne, Richard Krajicek en Tim Coronel werkten mee aan het initiatief. Daarnaast delen 21 restaurants een succesrecept waarmee de lezer zelf aan de slag kan. Ook daar bekende namen, zoals de sterrenrestaurants Amarone, Latour (Huis ter Duin) en De Vrienden van Jacob (Landgoed Duin & Kruidberg).

Prachtig (relatie)geschenk
Alle betrokkenen, waaronder Erica Terpstra die het voorwoord schreef, werkten geheel belangeloos aan de totstandkoming van het boek mee. De opbrengst komt dan ook volledig ten goede aan de goede doelen die Kiwanisclub Den Haag ondersteunt.

Te bestellen
Topsporters Presteren en Dineren kost € 15,- en is te koop bij verschillende boekenwinkels en via www.denieuwehaagsche.nl. Het boek is een prachtig en sportief (relatie)geschenk.
Wilt u meerdere exemplaren bestellen om als relatiegeschenk weg te geven, neem dan contact op met Shirley Schelkers (0651108723) shirley@sdcommunicatie.nl of Grace Sie (0618422525) gracesie70@gmail.com.