Tassenmarkt 19 oktober 2021

De markt op voor Stichting Lotje!

Op zondag 19 oktober stonden vrijwel alle leden van Kiwanisclub Den Haag op de markt aan de Piet Heijnstraat om tweedehands tassen te verkopen voor het goede doel. Dit jaar was de opbrengst van de tassenactie 100% bestemd voor de Stichting Lotje. Stichting Lotje is een lokale Haagse stichting die zich inzet voor kinderen die het minder hebben. Lotje biedt incidentele hulp aan kinderen: dat kan geld zijn, maar hulp kan ook bestaan uit goederen zoals kleding of schoenen. Om die kleding bij de kinderen te krijgen heeft Stichting Lotje op allerlei plekken in de stad een ‘kast van Lotje staan’.

Kiwanisclub Den Haag is blij dat er na de lange coronaperiode eindelijk weer fundraisingsacties op touw kunnen worden gezet. Ook hopen we snel weer van start te kunnen gaan met de uitjes voor kinderen in moeilijke situaties. Met de tweedehands tassenverkoop gaan we in elk geval door! Wilt u een bijdrage leveren aan het goede doel en heeft u thuis nog tassen liggen die nog te mooi zijn om weg te doen, maar die u nooit meer gebruikt? Lever ze dan in bij Kiwanis Den Haag of maak een afspraak zodat wij de tassen bij u kunnen komen ophalen.

Contact persoon: Sjoerd Timmermans e-mail: srj.timmermans@icloud.com