Sjoerd Timmermans benoemd in International Board

Sjoerd Timmermans, lid van onze club en oud-Goeverneur District Nederland, die tijdens de Europese Conventie op 4 juni in Taormina was gekozen om voorgedragen te worden als kandidaat Trustee voor Region III tijdens de Internationale Conventie op 26 juni 2010 in Las Vegas is benoemd in de Board van Kiwanis International.

Het spreekt vanzelf dat de leden van KC-Den Haag erg trots zijn op het feit dat Sjoerd deze hoge functie binnen Kiwanis International voor een periode van drie jaar zal vervullen.

KC-Den Haag feliciteert Sjoerd van harte en wenst hem voor de komende drie jaar veel geluk en plezier.
Tijdens de Europese Conventie in Taormina waren twee kandidaten voorgesteld voor deze functie. Hoewel de Zweedse kandidaat Göran Hurtig een hartstochtelijk en inhoudelijk uitstekend pleidooi hield om zijn kandidatuur te onderstrepen, moest hij het toch afleggen tegen het enthousiaste en meeslepende verhaal van Sjoerd. E.e.a. werd nog eens onderstreept door de enthousiaste reacties uit de zaal waar voldoende Nederlandse Kiwanians aanwezig waren om Sjoerd te steunen. Sjoerd werd daar met overweldigende meerderheid gekozen als kandidaat Trustee Region III 2010-2013.