Oud goud voor een dagje uit

Opnieuw heeft Kiwanisclub Den Haag in 2017 goud van oude kiezen en tanden verzameld voor het goede doel. De actie bracht over het hele jaar maar liefst €3.000 op. Kiwanisclub Den Haag zorgt dat dit geld ten goede komt aan zogenaamde MagDagen.

Onder de vlag van Kiwanis Magdag bezorgen wij de kinderen uit de regio Den Haag een onvergetelijke dag. Kiwanis Club Den Haag neemt het kind met tegenwind een dagje uit. Kinderen van instellingen zoals Parnassia, Jeugdformaat of Het vergeten Kind gaan met ons mee naar de dierentuin, koken of survivallen. Ze hoeven zich even geen zorgen te maken om de problemen die op dit moment bij hun spelen. Het kind mag weer even kind zijn, het mag weer even onbezorgd genieten.

Onder de noemer van het project ‘De Tandenfee’ heeft een groep betrokken tandartsen in de regio ook in 2017 weer goud van oude restauraties verzameld en gedoneerd voor het goede doel. In samenwerking met Tandtechnisch Laboratorium Morgenstond BV is dit project ook dit jaar weer tot een groot succes gemaakt. Zuiveringsbedrijf Remondis Argentia BV heeft het materiaal weer gratis verwerkt.

Kiwanis Club Den Haag is uitermate blij met deze uitkomst en is dan ook zeer dankbaar voor de enthousiaste medewerking van alle tandartsen en de firma’s Morgenstond en Remondis.

www.ttl-morgenstond.nl

www.remondis.nl