Op 13 mrt 2010 2e Kameleon/Kiwanis Rolstoelbasketbal Integratie Toernooi

Op 13 maart 2010 vond voor de 2e maal het Kameleon/Kiwanis Rolstoelbasketbal Integratie Toernooi plaats in sporthal De Fluit te Leidschendam. Teams die hieraan deelnamen bestonden uit mensen die niet aan een rolstoel gekluisterd door het leven kunnen gaan, elk team versterkt met een persoon die wel aan een rolstoel was gebonden. Het spreekt haast vanzelf dat dit soms tot hilarische momenten leidde. Gelukkig deden zich geen ernstige valpartijen voor. KC-Den Haag maakt het voor Kameleon mogelijk dit toernooi te organiseren door een financiële bijdrage ter beschikking te stellen.

Dit jaar deden 16 teams uit verschillende sectoren van het bedrijfsleven mee, waaronder de Kiwanis-teams van KC-Den Haag, KC-Haaglanden en de Kiwanis-Juniorclub uit Alphen a/d Rijn. Met name deze laatste eindigde op een geheel verdiende 4e plaats. KC-Den Haag eindigde op de 9e plaats en KC-Haaglanden werd voorlaatste.

Om de financiële bijdrage mogelijk te maken organiseerde KC-Den Haag ook weer een fundraising-activiteit dit jaar in de vorm van betaald enveloppen trekken. Alle prijzen daarvoor, en dat waren er ruim 300, waren door de leden van de club in het afgelopen jaar verzameld. Aan het einde van de dag waren deze prijzen nagenoeg allemaal vergeven; de opbrengst was ca. €500,=.

Mede door deze opbrengst kan de club terug kijken op een geslaagde en gezellige dag.

Foto's zijn al na inloggen te bewonderen achter tabblad Foto-album.