Nieuwjaarsreceptie 2 jan 2010 bij Huber en Els

Een impressie van een clublid:

Op 2 januari 2010 gingen we met z'n drietjes op weg naar de nieuwjaarsreceptie ten huize van onze president Huber Claassen. Het was even zoeken maar al snel zaten we goed.

We werden warm onthaald door een kwispelende hond en natuurlijk de gastheer en zijn vrouw Els.

Helaas hadden een aantal leden om verschillende redenen moeten afzeggen. De wel aanwezigen lieten zich daardoor (en door de vele sneeuw!!) echter niet uit het veld slaan.

Nadat iedereen als welkom een glas champagne had ontvangen, gaf onze president een mooie speech over een goed afgelopen jaar en de vooruitzichten voor het komend jaar. Hij kreeg een goed passend t-shirt aangeboden met op de voorkant het logo van onze Club, Kiwanis Den Haag.

Net als voorgaande jaren had een ieder zich in de keuken (soms met wat hulp van heuse chefkoks) uitgesloofd en werden de lekkerste hapjes aangeprezen. De oh's en ah's waren niet van de lucht. Het een smaakte nog lekkerder dan het ander. Geserveerd met fijne dranken was het culinair gezien weer een hoogstandje.

Samen met de partners werd heerlijk bijgekletst en lief en leed gedeeld. Dat maakt onze club zo prettig. Door niet alleen samen het goede doel na te streven, maar tevens sociaal gezien heel veel plezier beleven en de vriendschap te verstevigen.

Een toast op weer een nieuw en, laten we hopen, succesvol clubjaar!

B.

Een kleine foto-impressie treft u aan op de pagina Foto-album.