Kiwanis Den Haag verkoopt méér dan 10.000 chocoladeletters voor Harapan Jaya, een groot succes!!

De Sinterklaasactie 2009, verkoop van chocoladeletters waarvan de opbrengst ten goede komt aan de Stichting Harapan Jaya (Hoop die overwint), is een daverend succes geworden. In relatief korte tijd zijn meer dan 10.000 letters verkocht!!

Met de opbrengst zal het naai-atelier van de Stichting op West-Timor gestalte kunnen krijgen. In dit naai-atelier krijgen gehandicapte kinderen een opleiding waardoor zij een grotere zelfstandigheid kunnen verkrijgen en daarmee een grotere kans op een menswaardig bestaan.

Kiwanis Den Haag is natuurlijk heel blij met dit resultaat en dankt de gulle kopers van harte.

Bron: Nederlands Tandartsenblad, jaargang 64, nummer 22 (18 december 2009).