Kiwanis Den Haag steunt Het Vergeten Kind

Kiwanis Nederland bestaat dit jaar 35 jaar en we steunen daarom met ons lustrumproject Het Vergeten Kind. De gezamenlijke Kiwanis-clubs willen maar liefst € 250.000 ophalen voor de heppie vakanties & weekenden. Deze vakanties zijn bedoeld voor kinderen die er om verschillende redenen niet zomaar tussenuit kunnen. Omdat er geen geld voor is, of omdat ze een stoornis of achterstand hebben waardoor extra begeleiding bij het spelen nodig is.

Alle ruim honderd Nederlandse Kiwanis clubs zamelen daarom dit jaar geld in voor Het Vergeten Kind. Met het totaalbedrag kunnen straks minimaal 500 kinderen een onvergetelijke vakantie krijgen! Kiwanisclub Den Haag heeft toegezegd ook minimaal €2.500 bij te dragen aan dit belangrijke doel. We gaan kijken of we dat bedrag de komende tijd – ondanks de corona-beperkingen – nóg verder kunnen verhogen. Heeft u ideeën voor fundraisingsacties of lijkt het u leuk om zelf een bijdrage te leveren? Neem dan contact op met Kiwanisclub Den Haag.