KC Den Haag laat kinderen survivallen

Op 16 juni 2012 was het weer zo ver. Leden van KC Den Haag hebben ook dit jaar weer een survival-middag ondersteund voor kinderen van Parnassia.

En dat daarvoor gewerkt moest worden maken de foto's duidelijk. Klimmen tegen een muur, kistjes versjouwen hangend aan een touw en hoog boven de grond, over een surfplank een plas oversteken en dan toch een nat pak halen, het hoorde er allemaal bij. De kinderen genoten met volle teugen en ook de aanwezige Kiwanisleden hebben een leuke middag gehad.

Na afloop van al die inspanningen gezamenlijk lekker eten; en wat is voor kinderen nou lekkerder dan frites met majo en toma-saus.....

Met dank aan Berthe, Kamiel en Marianne, Casimir en WimS voor hun enthousiaste medewerking en aanmoedigingen!

Een foto-impressie, met dank aan WimS, is opgenomen onder Fotoboek.