De Tandenfee 2014/2015 wederom groot succes! Opbrengst 2.100 euro

In de tweede ronde van project De Tandenfee hebben zo’n 15 deelnemende tandartsen in de regio Den Haag/Haaglanden goud van oude / vervangen restauraties verzameld en gedoneerd voor het goede doel. In samenwerking met Tandtechnisch Laboratorium Morgenstond BV is dit project ook dit jaar weer tot een groot succes gemaakt. Zuiveringsbedrijf Remondis Argentia BV heeft het materiaal weer gratis verwerkt!

De totale opbrengst is gekoppeld aan de zogenoemde Kiwanis MagDag. Op 2 april zal de volgende Kiwanis MagDag plaatsvinden voor de kinderen van Ipse de Bruggen. Ipse de Bruggen is een instelling waar bijzondere zorg wordt geboden aan mensen met een verstandelijk en/of meervoudige handicap.

Hulde aan alle mensen die dit jaar hebben meegewerkt aan het project De Tandenfee! Kiwanis Club Den Haag is uitermate blij met deze uitkomst en is dan ook zeer dankbaar voor de enthousiaste medewerking en samenwerking in het afgelopen jaar. De Tandenfee zet haar project voort in 2015-2016. In feite is deze ronde al gaande. Het doel van het 3de jaar is wederom gekoppeld aan De Kiwanis MagDag.

Onder de vlag van Kiwanis Magdag bezorgen wij de kinderen uit de regio Den Haag/ Haaglanden een onvergetelijke dag. Kiwanis Club Den Haag neemt het kind met tegenwind een dagje uit. Kinderen van instellingen zoals Parnassia, Jeugdformaat of Het vergeten Kind gaan met ons mee naar de dierentuin, koken of survivallen. Ze hoeven zich even geen zorgen te maken om de problemen die op dit moment bij hun spelen. Het kind mag weer even kind zijn, het mag weer even onbezorgd genieten. Wij willen graag een glimlach zien op het gezicht van deze kinderen!

www.kiwanis.nl/denhaag/project-de-tandenfee

www.ipsedebruggen.nl