Boekje BINNENHOFEETBUITEN in het nieuws

In het nieuws in de pers:

Zie Voorburgse Courant van 7 dec 2011;

Zie Haags Nieuwsblad van 9 dec 2011.

Zie pag 17 van DWIRE Magazine 5, winter 2011: DWIRE

Zie pag 29 van Nieuwspoort Nieuws nr 1, maart 2012: Nieuwspoort Nieuws

In het nieuws op de Radio:

Interview Shirley op Radio-West: RadioWest

Uitgeverij "De Nieuwe Haagsche" is in de week van 21 t/m 25 november te horen op Den Haag FM (92.0).

In het programma zit een vast item, de Very Important Hagenaar (VIH). Daarin worden bekende Hagenaars/Hagenezen, instanties, festivals, verenigingen die iets betekenen voor de stad Den Haag gevolgd.

Het item is van maandag t/m vrijdag om 11.15 uur. Diverse auteurs van Uitgeverij De Nieuwe Haagsche komen aan het woord.

Shirley Schelkers van Kiwanisclub Den Haag bespreekt op woensdag 23 november om 11.15 uur het boek BINNENHOFEETBUITEN.

Luisteren? ga naar www.denhaagfm.nl of stem af op FM 92.0

In het nieuws op TV:

Regio TV InfoThuis Business: klik hier

In het nieuws op het Internet:

Op diverse plaatsen op het internet is het boekje BINNENHOFEETBUITEN al verschenen.

Diverse politici die hun medewerking aan het boekje hebben gegeven, hebben dat al op de een of andere manier wereldkundig gemaakt.

Daardoor is ook bekend geworden dat de perspresentatie van het boek zal plaatsvinden op woensdagmiddag 23 november 2011.

Onderstaande links is een greep uit de internetpagina's over dit onderwerp:

Publitiek

CDA Uitslag