Bezoek aan Bonbon-atelier Schepers 18 jan 2010

Sjoerd bedacht voor zijn Sociale avond een origineel uitstapje. De leden van de club en hun partners werden uitgenodigd voor een excursie naar Bonbon-atelier Schepers, het bedrijf waar eind 2009 de chocolade sinterklaasletters werden gemaakt die werden verkocht voor het goede doel Harapan Jaya (Zie: KC-Den Haag verkoopt meer dan 10.000 choco-letters). Voor een foto-impressie, zie: fotoboek.

Henk van Dijk en zijn medewerkers deden ons voor hoe bonbons worden gemaakt en daarna mochten we zelf aan de slag. Een vaste hand en een ongebreidelde fantasie waren nodig om de bonbons te versieren. En de resultaten mochten er zijn! Het was voor ons allen een ervaring apart!

Onder het genot van een hapje en drankje werden de door ons versierde bonbons aan een kritische evaluatie onderworpen.

Na afloop mochten we onze eigen gemaakte bonbons meenemen naar huis. En als grote verrassing kreeg ieder óók nog een chocolade Paashaas mee, hetgeen her en der leidde tot enthousiaste gilletjes......

Met grote dank aan de organisatoren!