8 Jan 2011 Nieuwjaarsreceptie

Op zaterdag 8 januari 2011 hield onze Club de traditionele Nieuwjaarsreceptie. Omdat de ruimte bij Berthe een beetje aan de krappe kant is, heeft zij Hans en Liesbeth bereid gevonden hun huis gastvrij voor deze gelegenheid open te stellen. Nagenoeg ieder clublid was met partner aanwezig en dat maakte van de bijeenkomst een gezellige boel. Ook geheel volgens de nog korte traditie had elk lid iets klaar gemaakt om de inwendige mens te vertserken. De gastheer en -vrouwen zorgeden voor heerlijke drankjes en elk clublid kwam met, soms over-, heerlijke hapjes. Het spreekt vanzelf dat al die goede bedoelingen zijn uitgemond in een heel gezellige bijeenkomst. Berthe, maar vooral ook Hans en Liesbeth, heel erg bedankt.

Voor enige foto's die een goede indruk geven van de gezellige boel op het Haanplein wordt verwezen naar het fotoboek.