28 juni 2014 Summer Kiwanis Garage Sale groot succes

De op 28 juni 2014 gehouden Garage Sale is dankzij goede voorbereidingen en medewerking van sponsoren en clubgenoten een groot succes geworden. Gelukkig waren de weergoden ons gunstig gezind. Want hoewel de verwachting niet zo heel gunstig was, bleef het droog en scheen zelfs af en toe een zonnetje met als gevolg dat een groot aantal mensen naar het Forepark toog om eens te zien wat er te halen viel aan artikelen op het gebied van fashion voor dames en heren, mode-accessoires, schoenen en zelfs bloemen.

Het was gezellig daar aan de IJssel 17 in het Forepark waar de Sale werd gehouden. Je kon er genieten van een lekker hapje en een zalig drankje. En om het lijf na veel gezoek in de schappen en kledingrekken te ontspannen bestond de mogelijkheid om bij Esther-Lara Walraven een holistische lichaamsmassage te ondergaan. En dat kwam de omzet zeker ten goede........

De opbrengst van de eerste Garage Sale van KC Den Haag zal op 1 september a.s. in de vorm van een cheque worden overhandigd aan de twee goede doelen van deze Sale: de stichting Het Vergeten Kind en de stichting Leren & Doen.

Klik hier voor het stukje in het Algemeen Dagblad van vrijdag 20 juni 2014 met de aankondiging.

KC-Den Haag dankt zijn sponsoren: Van Vliet-Flower Group, Steengoed Partners BV, SDCommunicatie, Wim van der Spiegel- fotografie, FW Sound & Light en anderen.

Een foto-impressie kunnen leden zien onder de knop "Fotoboek" met dank aan WimS, Henk e.a.