20141208 Kiwanisclubs brengen Kerstpakketten rond

Ook dit jaar heeft Kiwanis zich weer ingespannen om zo’n kleine 1000 Kerstpakketten, die door de zorg van de Wereldwinkel in Wateringen zijn samengesteld, af te leveren bij opvangouders van de Stichting Jeugdformaat in de regio Den Haag en Haaglanden.

In voorgaande jaren werkte Kiwanisclub Den Haag samen met Kiwanisclub Den Haag/Haaglanden. Door het wegvallen van deze club is contact gezocht met de nieuw opgerichte Kiwanisclub Zoetermeer & De Hoop. Deze laatste zegde enthousiast zijn medewerking toe.

De samenwerking bleek heel vruchtbaar. Door enthousiaste leden van de Kiwanisclub Den Haag werden een kleine 600 pakketten afgeleverd in en om Den Haag, terwijl evenzo enthousiaste leden van Kiwanisclub Zoetermeer & De Hoop ruim 220 pakketten hebben afgeleverd in Zoetermeer en directe omgeving.

Ieder jaar weer blijkt het afleveren van Kerstpakketten een dankbare taak. Elke lach of glimlach bij de opvangouders aan de deur sterkt Kiwanis in de gedachte met een goede en dankbare zaak bezig te zijn.

Wij danken alle meewerkende leden van KC-Den Haag en KC-Zoetermeer & De Hoop voor hun enthousiaste medewerking en inzet.

Over Kiwanis

Kiwanis is een internationale organisatie van serviceclubs over de gehele wereld. De eerste club werd op 21 januari 1915 in Detroit, USA, opgericht. In 2015 bestaat Kiwanis derhalve 100 jaar.

Kiwanisclub Den Haag zet zich al ruim 25 jaar in voor de verbetering van leefomstandigheden van kinderen die dat nodig hebben, waar ook ter wereld. Kiwanisclub Zoetermeer & De Hoop is in oktober 2014 opgericht met dezelfde doelstelling.