20140912 Een dagje uit voor kinderen van PollieWollie

Een heerlijke dag in Blijdorp!

Op vrijdag 12 september mochten de kinderen van Stichting Polliewollie in Zoetermeer en hun begeleiders met de Kiwanis Club Den Haag mee naar Blijdorp! Gerard, Linda en Wia van Kiwanis gingen deze dag gezellig met ons mee. Met de bus werden we naar Blijdorp gebracht. Bij binnenkomst namen we eerst het treintje naar de andere kant van het park. Al lopend vanaf daar kwamen we langs onder andere de flamingo’s, giraffen, kamelen, olifanten en de vogeltuin om vervolgens bij het restaurant uit te komen, waar we heerlijk patat of andere lekkers gegeten hebben. Na het eten gingen we op ontdekkingsreis door het Oceanium waar we haaien, vissen en schildpadden zagen. Ook was er een leuke pinguïnshow. Ter afsluiting konden de kinderen nog spelen in de grote speeltuin. De dag vloog voorbij en toen stond de bus alweer te wachten om ons terug te brengen. Het was een heerlijke zonnige dag en de kinderen en begeleiders hebben genoten! Kiwanis heel erg bedankt voor deze leuke dag!!

Klik hier voor het verslag met foto's