20140314 De Tandenfee in het Louwmanmuseum

Op 14 maart j.l. togen Wia, Berthe, Grace, Hans en Wim naar het Louwmanmuseum in Den Haag alwaar een bijeenkomst werd gehouden voor tandtechnici. Tijdens deze bijeenkomst kon Kiwanis Club Den Haag een standje inrichten waarin de doelstellingen van het Tandenfeeproject uit de doeken werd gedaan. Het project beoogt 'afval'-goud in te zamelen bij tandartsen en tandtechnici en de opbrengst daarvan aan te wenden voor de Kiwanisprojecten van de Club die zijn gericht op de verbetering van de leefomstandigheden van kinderen in Nederland en daar buiten. Dankzij de inrichting van dit standje konden weer 7 tandartsen en -technici worden toegevoegd aan de lijst van medewerkers. Zij kregen een potje mee om 'afval'-goud te verzamelen. KiwanisClub Den Haag is hen daar zeer dankbaar voor.

Een foto-impressie treft u na inloggen aan onder de knop Foto's / Fotoboek, met dank aan Wim van der Spiegel.