20131209 Opbrengst Chocolade-actie

De opbrengst van de Chocolade-actie 2013, die ruim €3000 bedraagt, zal worden bestemd voor de volgende twee projecten:

Teeth4all, een project van de stichting westland4gambia ww.westland4gambia.nl

Een project waarmee deze stichting de tandzorg in Gambia wil verbeteren. In maart 2013 hebben zij een mobiele tandartspraktijk naar Gambia gebracht om voornamelijk scholen te bezoeken en met name kinderen helpen aan een gezonder gebit.

Stichting Jeugdformaat www.jeugdformaat.nl

Stichting Jeugdformaat is een organisatie voor Jeugd & Opvoedhulp in de regio Haaglanden. Zij bieden professionele hulp aan kinderen, jongeren en ouders die het op eigen kracht om welke reden dan ook (even) niet redden. Zij hebben moeilijkheden thuis, op school of met zichzelf. Vorig jaar maakten zij ook deel uit van onze projecten.

KC-Den Haag dankt een ieder die heeft bijgedragen aan dit project en hoopt ook volgend jaar weer een beroep te kunnen doen op deze sponsoren.