201306626 Kiwanisclub Den Haag start project De Tandenfee

Verzoek aan tandartsen: spaar en bewaar verzameld goud van oude/vervangen restauraties.

Kiwanis Club Den Haag is in samenwerking met Ernst Mantingh, directeur van Tandtechnisch Laboratorium Morgenstond BV het project 'De Tandenfee' gestart.

Tandartsen in de regio Haaglanden hebben recentelijk een brief ontvangen met de vraag of zij willen meewerken aan dit project door het sparen en bewaren van goud van oude en vervangen restauraties. Zij ontvangen hiervoor een speciaal Tandenfee-potje. De distributie wordt verzorgd door Morgenstond BV (zie website: www.ttl-morgenstond.nl).

Bij de brief aan de tandartsen is een flyer gevoegd waarin het project wordt toegelicht; de flyer kunt u hier downloaden.

De totale opbrengst van het project is voor Kinderhospice De Glind in Barneveld. De doelstelling van De Glind is het bieden van complexe zorg aan ernstig en ongeneeslijk zieke kinderen met een beperkte levensverwachting. Deze zorg wordt gegeven in een kleinschalige en huiselijke voorziening. Naast het bieden van deze zorg streeft Kinderhospice De Glind er naar kennis op het gebied van palliatieve zorg voor kinderen te ontwikkelen en uit te dragen. Meer informatie over De Glind: www.kinderhospicedeglind.nl

Wij houden u op de hoogte van de ontwikkellingen binnen dit bijzondere project!

Meer weten?

Heeft u vragen, dan kunt u terecht bij Wia Snijder van Kiwanis Club Den Haag.

Ewiasnijder@planet.nl of M 06 13853054.