20130408 Regina als 19e lid geïnstalleerd

Op maandag 8 april j.l. heeft onze President Henk tijdens de 607e Werkvergadering Regina geïnstalleerd als 19e lid van KC Den Haag. Regina stond al enige tijd te popelen om zich te kunnen aansluiten bij onze club en daar de handen uit de mouwen te steken. Vorig jaar heeft zij al van zich doen spreken toen zij geheel belangeloos de cadeautjes voor Sinterklaas ter beschikking stelde.

Natuurlijk ging de installatie gepaard met de bekende versierselen en een mooie bos bloemen. De club is blij met haar komst en kan haar enthousiasme en werklust goed gebruiken.

Wij wensen Regina heel veel plezier en succes bij onze club. Aan het eind van de vergadering hebben alle leden op haar binnenkomst een toast uitgebracht.