20130120 Benefiet Concert Kiwanis International Young Professionals

Wanneer: Zondag 20 januari 2013, aanvang 15:30 uur

Waar: Abdijkerk Loosduinen, Willem III-straat 40, Den Haag

Warme klanken op koude winterdagen!

Kiwanis Young Professionals Den Haag presenteert samen met studenten van het Koninklijk Conservatorium een gevarieerd programma met stukken van Mozart en tijdgenoten. Feestelijke orgelklanken, lyrische liederen en de vrolijke blazersmuziek van "Le Rendez-vous Classique”. Het benefietconcert vindt plaats in de sfeervolle, bijna 800 jaar oude Abdijkerk in Loosduinen.

De jonge musici spelen voor het goede doel: Kiwanis en Unicef, welke samen de strijd aangaan tegen tetanus. Een ziekte waaraan wereldwijd elk jaar tienduizenden baby's overlijden. "Stop Tetanus” heeft als doel het uitroeien van tetanus op de gehele wereld.

Het concert is gratis met na afloop een collecte ten gunste van het project "Stop Tetanus”.