20130106 Nieuwjaarsbijeenkomst

Op zondag 6 januari 2013 hield KC-Den Haag haar traditionele Nieuwjaarsbijeenkomst, ook deze keer met de partners van de leden.

De keuze voor de lokatie viel deze keer op Villa Rozenrust in Leidschendam.

Onze president hield een kort woordje waarbij hij ieder welkom heette, even stil stond bij de afwezigheid van Liesbeth, terugkeek op het afgelopen jaar en alle leden dankte voor hun inzet voor de goede eindresultaten en vooruitblikte op het nieuwe jaar met de hoop op wederom een goede inzet en een goed fundraiseresultaat.

De opkomst was groot en dat droeg zeker bij aan de gezelligheid. Zie voor een foto-impressie onder tabblad Fotoboek, met dank aan (ook de kids van ) WimS.

Na afloop van deze bijeenkomst konden de liefhebbers die zich daarvoor hadden aangemeld genieten van een heerlijk en typisch Italiaans diner.