20121203 Wia als nieuw lid geïnstalleerd

Tijdens de werkvergadering van 3 december j.l. heeft onze President Henk Wia Snijder geïnstalleerd als 18e lid van Kiwanisclub Den Haag. Deze feestelijke gebeurtenis ging vergezeld van de uitreiking van de nodige bescheiden als speld en vaantje. Al tijdens de kennismakingsbijeenkomsten was het voor Wia duidelijk dat haar hart lag bij de doelstellingen van Kiwanis en de wijze waarop KC Den Haag daar inhoud aan geeft. Serving the Children of the World door hands-on activiteiten en fundraising. Maar natuurlijk mag ook de gezelligheid niet ontbreken; een dag zonder lach is een verloren dag..... Wia voelde zich als in een warm bad opgenomen door onze club en sprak de hoop uit daar vele jaren lid van te kunnen zijn. De clubleden wensen haar veel plezier en succes. Natuurlijk werd op deze heuglijke gebeurtenis een toast uitgebracht.

Zie ook Foto-album voor enkele foto's