20081216 Kerstpakketten rondbrengen

Kiwanis Den Haag bezorgt kerstpakketten bij pleeggezinnen

November 2008

Kiwanis Club Den Haag werd in november 2008 benaderd door de Wereldwinkel in Wateringen om kerstpakketten te bezorgen bij families die een pleegkind in huis hadden.

Stichting Jeugdformaat had een order van ca. 850 Kerstpakketten geplaatst bij de Wereldwinkel voor alle pleeggezinnen in

de regio Den Haag. Het persoonlijk bezorgen van deze kerstpakketten was voor onze club een geweldige uitdaging!

Binnen veertien dagen heeft onze club met veel hulp, o.a. van onze partners, de pakketten persoonlijk kunnen overhandigen! We hebben in die periode veel verraste en blijde gezichten gezien, zowel bij de ouders als bij de kinderen.

Het was voor ons allen een heel bijzondere ervaring.

Na een evaluatiebijeenkomst georganiseerd door Stichting Jeugdformaat kregen wij een nog duidelijker beeld van het belang van jeugdopvang.