19 feb 2011 Bezoek Louwman Museum

Namens de Evenementencommissie heeft Ton een bezoek geplanned aan het Louwman Museum aan de Leidsestraatweg in Den Haag. Het Louwman Museum herbergt 's-werelds oudste privé-collectie automobielen.

13 Clubleden en partners togen naar het museum en vergaapten zich aan de uitbundige collectie automobielen en automobilia. Ook diverse soorten sport-, race- en filmauto's staan in het museum opgesteld. Sommige tentoongestelde automobielen zijn ware tijdmachines. Van gemotoriseerde koetsen van vóór 1900 tot oerracemachines van de jaren 1960-1970, voor elke auto-enthousiasteling was er wel iets van zijn gading.

De middag werd afgesloten met een drankje op het "Plein".

Een zestal Clubleden en partners togen daarna richting Statenkwartier en lieten zich in de "Hudson" en later bij "Da Enzo Marchese" verwennen door een lekker drankje en heerlijk diner.

Het was een geslaagd evenement. Met dank aan Ton.