18 juni 2011 KookWorkshop Parnassia

Op zaterdag 18 juni organiseerde Kiwanis Den Haag een kookworkshop met kinderen van Parnassia.

Die zaterdag 18 juni werden KOPP en KVO kinderen van Parnassia omgetoverd tot keukenwondertjes. Keukenschorten werden versierd, pizza’s gemaakt en koekjes werden gebakken.

KOPP kinderen zijn Kinderen van Ouders met Psychische Problemen en KVO staat voor Kinderen van Verslaafde Ouders. Met de kinderen zelf is op dit moment officieel nog niets aan de hand, maar ze staan wel onder toezicht van Parnassia. De hoofddoelstelling van een activiteit als deze is de kinderen een leuke dag te bezorgen. Daarnaast willen we hen ook kennis laten maken met een andere omgeving.

De creativiteit werd begeleid door kunstenaar Ap Verheggen en door de excecutive chef van Hotel Des Indes, Ben Hardemans. Tevens hadden leden van Kiwanisclub Den Haag, ook hun mouwen opgestroopt om een helpende hand te bieden.

Het gemaakte lekkers werd na afloop gezellig gezamenlijk opgegeten, maar er bleef nog genoeg over om mee naar huis te nemen en te delen.

Zowel kinderen als begeleiders hebben een heerlijke dag beleefd.