020912 Viering 25-jarig bestaan KC-Den Haag

Kiwanisclub Den Haag bestaat 25 jaar!! En dat moest natuurlijk gevierd worden en dat deden de leden en hun partners op zondag 2 september 2012.

Wij verzamelden in café Schlemmer alwaar de eerste toast op dit heuglijke feit werd uitgebracht. Vervolgens toog het gezelschap naar het Haags Historisch Museum waar wij werden verrast met een rondleiding met tekst en uitleg bij de expositie van werken van Isaak Israëls.

Na afloop kon het gezelschap zich storten in delen van de Haagse UIT-markt, met name over de Lange Voorhout. De bekende antiek- en vlooienmarkt, maar ook de standjes van diverse culturele groepen zorgden voor een Haags relaxte sfeer. Al slenterend togen we via het Noordeinde naar "onze" vaste vergaderlokatie, het Carlton Ambassador Hotel.

Natuurlijk brachten we ook hier weer een toast uit op ons 25 jarig bestaan en vleiden we ons aan tafel voor een uitstekend diner. Onze President stond na het hoofdgerecht stil bij 25jaar KC-Den Haag.

(tekst volgt)

Daarna verraste hij ons lid Han Jansen met een oorkonde met bijbehorende speld. Han was al in 1987 betrokken bij de oprichting van de club en is deze dus ook 25 jaar trouw gebleven. Ook Ricky werd met een fraaie bos bloemen in het zonnetje gezet. Het was een en al feestvreugde, want Han en Ricky vierden dat weekeind ook hun 50 jarig huwelijksfeest.

We kunnen terug kijken op een geslaagde zondagmiddag en -avond.

Voor een foto-impressie: zie Fotoboek